Monday moornin' ;q

Nu blire äta middag, göra lite läxor.. Läsa lite i min bok " det dina ögon ser " av Christina Wahldén (Y).

Den här veckan blir ganska vanlig.. vanliga lektioner.. inget speciellt som händer förutom redovisning av collaget imorgon.. Låånga dagar . ;/ Men på torsdag tror jag att vi har sovmorgon och på fredag slutar vi extra tidigt (Y)

Näästa vecka ska jag och älsklingen mest troligt sticka iväg till happis och köpa skooor!! efterlängtade skoor ;DD
Redan hittat några par som jag tycker speciellt mycket om... (AA) dock kanske jag inte hittar dom när jag väl är där.. :( Vi får hoppas att jag gör det.
UGG'S ! är iaf ett måste att ha i höst/vinter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0