Tyvärr.. vi tar inte emot praktikanter..

Åååhh fett less man kan bli.. har ni varit med om det någon gång då ni ska ut på praktik ? att alla säger att dom inte tar emot.. Här står man och är hur trevlig som helst och håller nästan ett 15 min långt tal och får ett nej :p

Gått till istortsett alla frisörsalonger i hela kalix. "har 3 kvar" och frågat, men ingen tar emot !! eller så har dom fullt redan, att praktikanter från år.2 och 3 är där.. Det finns ju ingen plats för lilla mig någonstans ;/
Var nära att få på lindbäcks frisering men dom ringde upp och sa att det redan var 3 st som var där.. visst då förstår man ju att man inte får plats. Men varför kan inte andra frisörsalonger ta emot en?!! man gör ju ingenting ändå. Det enda man gör är ju gott och gratis! man städar åt dom.. GRATIS . dom behöver inte ens ge lön.. man sitter och kollar på då dom klipper, man rensar upp i lagret. Man är som en askungen för frisörsalongerna i EN vecka.. varför säga nej till det? ;/ e så otroligt less, tänk hittar jag ingen praktikplats?

T.o.m ica jerry kan få en plats.. inte jag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0