Träning ger färdighet!!

Tja tja blooggeen.. haha.. Idag har vi gjort håruppsättningar igeeen . Samt tränat mer på att rulla permanent. Blev väldigt missnöjd med min håruppsättning,sämsta hittills men jag fick VG på den.. så det är ju alltid nåt ;D

Däremot blev jag väldigt nöjd med permanent rullningen.. gick på 1H och innan jullovet ska vi klara de på 45 min.. första gången tog de ju över 1 H 30 min så jag märker ju att träning ger färdighet.. :)
blivit bättre med att se hur jag ska vinkla passérna för att få rullarna på rätt plats.  :)


Kan bero på att jag hade en bättre docka den här gången, med jämnare hår.

Hursomhelst... bilder kommer upp inom några dagar, möjligtvis imorgon om jag hinner.  Just nu väntar jag på att anton ska duscha klart så vi kan dra iväg till nyborg och hitta på nåt kul med oscar loskar haha. om vi nu ska umgås med honom..

Sen blire  myspys med älsklingen imorgon ere skoljoggen, oj vad jag ska springa fort ;)



Vill ha just nu: !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0