TJEJ KASTAR VALPAR I SJÖN!!

VARNING! kan vara känsligt för många!!


fyfan !!! fy fan säger jag bara.. Jag är en enorm hund älskare och ska jag vara ärlig så , jag börjar grina när jag ser sånt här! Hur kan man vara så jävla störd i huvudet, hur kan man ha själen till att kasta en liten oskyldig pipande valp i sjön?!!

Den här tjejen ska fan inte ba få böter .. hon ska då tamefan få spärras in på psyk.. 
Finns fan inge värre än folk som är så störda i huvudet som den här Katja Puschnik.. Vet inte varför jag ens såg den här videon överhuvudtagen, fuck u MSN LIVE!!!






Kommentarer
Postat av: Rasim Kaulic

Äh vafan, jag tycker Katja Puschnik är snygg! Jag vill ha hon i säng! Hehe ...

2010-11-23 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0