Så trött på dig ....!!!!!!!!!!

fyfan vad jobbig dagen har varit men jag överlevde den ändå... Fått även prata med min älskling som kommer hemsöndag !! ååh vad jag längtar..

Började som sagt 10 idag och hade 1,5 H lektioner tills halv 4...fyyyfan..

Annars har inte mycket mer hänt förutom att jag varit jävligt irriterad på en viss person som tydligen inte vill respektera nya människor.. Du vet nog vem du är  :) hej hej, ja jag är irriterad som fan på dig.. Låtsas vara vän med en person för att sedan gå bakom ryggen och beskriva personen som en pain in da ass. Det kallar jag rejäl falskhet..då kan man börja undra, gör du samma sak mot mig ?  Att du inte vågar säga att du inte vill va nära den personen till personen e ju helt upp till dig men gå fan int på en buss där de sitter många fler personer och berätta hur jobbig personen e.

Visst du är en helt okej person men när du gör sånt där så blir du dagens hatobjekt i mina ögon..

Sorry but that's how it is..


David Guetta ft. Kid Cudi - Memories
Allways on the radiooeeoeeoe


Kommentarer
Postat av: jessica kenttälä :D

haha vet nog vem du menar ;)

2010-09-02 @ 06:49:11
URL: http://jessipessimessikessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0