Rulla rulla rulla... fan :p

just nu sitter jag och arbetar på ett Collage som vi ska ha gjort klart till nästa måndag.  Den blir väl inte så speciellt bra , har klistrat massa bilder på kläder jag gillar, frisyrer , prylar till håret och lite smink och sånt.

Det får gå som de går... Sitter å väntar på att älsklingen ska komma till mig så vi kan mysa med chips till en barnfilm han tänkt leta fram hehu.. ;DD


Imorgon är det skolfoto ;// usch blir alltid ful på skolfoton, och på onsdag är det skoljoggen... Hatar att gå långa sträckor :( speciellt nu på hösten då getingarna är galna.. den här veckan suger men man får ta sig igenom det med ett leende på läpparna..Då brukar det iaf bli roligare än med sura miner

Dagens lektion på frisör var att lära oss permanentering.. vilket var mycket krångligare och tog längre tid än man trodde passén ska ha tjocklek som diametern på spolens kant och bred som själva spolen.. Sen varierade längderna enormt så man tappade passén ur pappret hela tiden och när man skulle vira in rullen ;/
Aja det gick tillslut.... på 1 H 30-40 min ...


Innan jullovet ska vi klara det på 45 min.. Men jag tror det kommer gå bättre å bättre ju mer man tränar ((vilket det antagligen kommer också)

Nu har jag skrivit alltförlänge så det bränner i fingrarna, dags att lägga upp några bilder och kanske koka lite kaffe åt migsjälv .


p.s jag vet att min permanentering inte gick bra, var första gången .. är verkligen inte min starka sida haha. men som man fick skratta och svära ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0