It's raining men ...halleluuujaah!!

Idag har varit en sjuhelsike dag.. På idrotten så skulle vi ut i skogen, och det var ju ett sånt underbart väder "spöregn"så jag har gått med rätt blöta skor hela dagen idag. Sen under svenskan fick jag veta att jag inte fått praktikplats på lindbäcks frisering ;/  Aja, det är nog inget att sura över. Keep lookin'

Dock är det väldigt svårt att hitta frisörsalonger som tar emot praktikanter, iaf här i kalix. Aja, tröstade mig själv  genom att beställa en jacka/kappa.  Sedan beställde vi även hem skolfotona..måste ju få kolla hur dom blev. Säkerligen riktigt förjävliga haha.


Nu på lördag blire att ta bussen efter 08:00 till Gällivare, och bo i älsklingens husvagn tills han jobbat klart där i Gällivare. Sen på måndag blire happis och köpa skoooor!!!! Det kommer nog också muntra upp mig rejält.

Och till veckan blire att beställa min favorit kofta, om den nu finns kvar.. Massvis med shopping jag vet... Men sen blire inge mer shopping på ett bra tag.

Jackan jag beställt:



Btw kolla in de här klippet som några klasskamrater tipsa om idag :
Han gör tydligen alla ljud med munnen i hela låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0