Homeworks suucks... sometimes :p

Kom hem från skolan lite efter 14:00 .. Städat upp på rummet, rensat garderoben bl.a . Gjort lite läxor som vaanligt. Min fritid består ju typ bara av läxor :s
nåt mer som sög var att min älskling inte kommer hem till Kalix idag ;/ får vänta tills på söndag. * suck

Varit på salongen hela dagen, vad vi gjort skriver jag och visar i bilder lite senare ;)  då vi kom dit delades vi upp två och två och blev utskickade i skogen.. haha, nyfikna? nä visste väl att ni inte var de. Hursomhelst, bilder kommer upp senare.


Ska bli skönt med lite sovmorgon nu två dagar i rad efter allt slit med läxor och arbeten jag fått göra hemma.

Anyways, nu blire en kopp kaffe. Äta lite middag och sedan återgå till alla mina underbara läxor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0