Godmorgooon foolks.

Godmorgens ni folk som är uppe.. Nyss vaknat och krypit i ett par mörka jeans och ett turkos/ljusblått linne..
Väntar på att mitt morgonkaffe ska bli klart medans jag kollar på Vakna med the voice.
Solen skiner starkt så man får lust att gå ut på balkongen och känna om det är varmt men det tvivlar jag starkt på, därför rör jag inte foten utanför dörren fören jag ska på skolan.

Btw så har jag sovmorgon till 10 idag, men tar 9:40 bussen.. hursomhelst måste ni ju tänka vafan jag gör uppe den här tiden.. Jag gick och la mig kl 22:00 typ igår..om inte lite senare kommer inte ihåg. Hursomhelst.. Vaknade någongång nu efter 7 och kunde inte somna om så jag steg upp och gjorde kaffe (Y)

Snör på en låt såhär pass på morgonen, ska gå å äta frulle å dricka mitt morgon kaffe

Pink - Please don't leave me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0