'Cause you're amaaziing just the way you are :')

Jaa som sagt, det var ganska roligt idag. Vi gick ut i skogen och letade efter saker till våran håruppsättning som våra föräldrar ska kolla på imorgon under föräldramötet. Det var höst-tema så jag och Jessica letade efter massa löv, bär och några få blommor som fanns kvar.

Men det var kallt, hade ingen jacka med mig :( så jag fick fryyysa. Stackars mig .

Har förövrigt gjort klart nästan alla läxor nu. Har bara engelskaläxan kvar typ. Men har ingen stor lust att göra den ;/ känner mig helt slut i kroppen och vill bara lägga mig.
Anyways, Här kommer bilder  :)

Och självklart Bruno Mars - Just the way you are






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0