Bredvid ditt namn står ett namn till..

Inte bloggat på länge, haft så mysiga dagar med min älskling i veckan <33   Har dessutom pluggat som en galning till provet som var idag. Gick otroligt bra för min del. alla rätt, MVG ;)

Sedan har vi tränat ännuuu mer på permanentrullning som vanligt haha, blivit snabbare på rullningen. Dock kände jag mig inte lika nöjd idag som förra gången. Man kanske skyndade sig lite för mycket för att hinna så många som möjligt..


Aja,  efter det så fick vi göra frisyrer på varandra. Jag började att göra skruvlockar på jessica och hon gjorde mitt hår vågigt.. sen gjorde jag hennes det också ;D riktigt nice (Y)
Suttit å prata i telefon med älsklingen samt tagit ett kopp cappuccino och kakor.. Här kommer bilder ;D

Klarade 28 rullar på 20 minuter.. ;) Alltså hade jag klarat ca 60 på 40 min.. haha.
men linjerna blev snea så hela rullningen blev sne.. Bättre lycka nästa gång Amanda..



Oskar Linnros - Från och med du ! ;))






Efter lunch gjorde jag en egen liten uppsättning




Jessica gav mig ett härligt svall i håret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0