P.s I love you

Just a smalltown girl living in a loonely world..

Precis sett klart filmen : P.s I love you.. Grät som en tok..hehu, kan bero på att jag hatar att se alla andra vara så oerhört förälskade och pussas och kramas när min älskade är i Gällivare så jag inte har tillgång att göra likadant :(


Jag ääälskar filmer som är inspelade i Irland, vet inte vad det är med mig och Irland men jag tycker dom har en sån skön dialekt, alla verkar så trevliga där och så långt ögat når är gröna grässlätter. Plus, hur söt är inte den här lilla filuren ?

har förövrigt bara suttit och smaskat på min chokladkaka hela dagen och ur mina högtalare dånar musik som attan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0