Please take my hands and bring me to the moon <3

Det gick bra att redovisa idag om håravfall. Bättre än förväntat men all min koncentration har legat på just denna redovisning så jag har helt glömt bort mitt matteprov som jag ska ha imorgon!!!!! kan inte ett jävla skit så vi får hoppas på det bästa, be för mig!!! BE! sen har jag glömt det allra viktigaste..
min och antons 8 månaders dag som var i går. Älskar dig älskling och jag ska göra något extra speciellt för dig <3


Men det är hemligt ;)

Tänkte snöra in en låt som får mig att tänka på anton..  den här låten var en av dom första låtarna jag hörde med Anton i hans bil..
I vintras då vi körde runt och var alldeles nykära.. det var även den här låten jag dunka på i mitt headset under våran svåra vecka då allt var nära på att ta slut..Denna låt fick mig att aldrig glömma hur underbar du är älskling och alla våra roliga impuls resor tillsammans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0