Loockar

Orkar verkligen inte dammsuga rummet idag, men hade velat få de rent och snyggt innan älsklingen kommer hem från gällivare (vilket han gör imorgon) men det får vänta. börjar bli sjuk så ikväll ska jag bara kurera mig med te och multivitamin..försöka få i mig så mycket vitaminer det bara går.. Sedan köra en hårinpackning så jag e fräsch och pigg imorgon :) Imorgon ska vi få oss en försäljningskurs inom frisör.. Blir nog kul så jag kan börja tjäna in pengar på att få sålt saker åt mina nära och kära ;)

Idag har vii tränat på att göra stora vågor.. :) Ny trend från Paris! Dock var det svårare än vad man trodde.. Är ännu inte klar med den men ni kan få en liten förhandstitt...

Tips av karro: Iyaz-So big








Egen frisyr under lunch... XDDD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0