Impossibleee..

Tung skoldag från 08:00 - 15:30 .. men jag fick smita iväg lite tidigare för jag var typ redan klart med allt. Lånade en ny bok idag eftersom jag läst ut " det dina ögon ser" så nu håller jag på å läser Christina wahldéns bok "eskort" . Verkar spännande hittills..

Läst klart svenska uppgiften jag fick med mig hem, nu har jag bara lite engelska kvar att läsa sen e jag förhoppningsvis klar med veckans alla läxor ! så otroligt less på alla läxor.. känns helt omöjligt att hinna göra och komma ihåg alla läxor man har.

Nu blire att avnjuta en kopp kaffe och dåna på lite musik tills älsklingen ringer <3

Kid cudi ft kanye west - Erase me



Shontelle - Impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0