I'm gonna get you back , gonna get you back..

Nu måste jag bara få avreagera mig lite.. Så otroligt trött att ha dig som styr å ställer över mig. Och för en gång skull på tre jävla år sa jag ifrån..
Ja jag vet att du tkr att jag är si och så men jag bryr mig fan inte längre. Den dagen du slutade rollen som den jag berättade allt till slutade jag bry mig helt och hållet om det du sa. Nu gör du mig inte ledsen, nu gör du mig arg istället.

Jag tycker det är jävligt skönt att få plocka fram min tråkiga "vuxen" sida när fan jag känner för det, då behöver inte jag dina eller någon annans kommentarer. Jag tycker det e förbannat skönt att bara ta en kopp te och läsa någon bra bok som är förbannat jäävla tråkig i dina ögon. Jag tycker om att bara stanna hemma , se någon film och ta det lugnt och vara allmänt tråkig.. för jag är ju det när jag inte vill spendera mina kvällar ute och härja med er.

Jag är jäääävligt lat, lat för att jag inte ser någon vits i att vara ute och göra ingenting! lat för att jag inte orkar gå 40 min för att göra INGENTING .. Ska jag vara ärlig så tycker jag om att promenera. Det är jävligt skönt och man rensar tankarna när man känner för det. 

Du var den enda vännen jag kunde berätta allt till, alla pinsamheter och hemligheter under mitt liv. När jag en gång berättade hur mkt jag älskade Kemi och att jag faktiskt satt hemma och läste lite kemi om jag hade tråkigt. Då använde du det emot mig, berättade för alla och kallade mig No nörd. Att jag var världens nörd för att jag gillar Kemi.. För att jag gillar att ha förklaringar till saker och ting... Det tog jävligt hårt på mig.
Sen att du kommenterar mig för att slänga ut mig några mognare meningar istället för "typ och liksom" som du inte begriper.. Då är jag världens jävla gamling och du skrattar mig rakt upp i ansiktet.
JAg kan också gå å kalla dig omogen unge om du vill de.. kommentera hur bebis aktigt du pratar.. Berätta för alla något som du gillar att göra som kanske andra tycker är konstigt.. Men jag väljer att inte göra vissa av sakerna för jag är fortf din vän som du berättar i stort sett allting.

Jag är en jävligt trååkig jävel jag vet. Och idag är det LÖÖÖRDAG ! Så nu ska jag gå och göra min fucking jävla läxa bara för att vara ännu tråkigare :) !

Maroon 5-misery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0