UPDATE : RAYWILLIAMJOHNSON!

Inte uppdaterat på länge så dags att göra  det.

"raywilliamjohnson" från youtube som jag visat några klipp med tidigare har uppdaterat sig!

Mot slutet har han alltid en fråga som man ska svara "randomt" på. Och i absoluta slutet så visar han upp förra klippets fråga och roliga svar han valt ut till den. Svårt att förklara så ni får spana in det själva..
Guess what? mitt svar kom med , först t.o.m :)
3:33



Som ni kan se i videon så har han även en ny "kanal" på youtube, bara snabbkollat igenom den och personligen tycker jag inte det ser speciellt inbjudande ut.. mer tråkigt. Så förtillfället kommer jag inte rekomendera det. Men om ni själva kollar in det och hittar något roligt så kan ni gärna länka bland kommentarerna!
Tack för idéerna jag fått in på olika klipp. Ska sätta in några inom kort!

Ha det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0