Tvinnaaa Kvinna !! TVIINNAA

Ganska nyligen kommit hem från en ganska kort skoldag ;> Idag har vi arbetat med en håruppsättning där man ska Tvinna håret och jobba på dess form.. Den ska se bra ut från Alla håll..  Det var verkligen svårt i början men blev lättare sen. Åsså har vi fått arbeta med massage på varandra efteråt. Jätte skönt :)

Här kommer lite bilder och Eva simons- Silly boy



Min allra första tvinning... Fick lite kritik av läraren men annars var den helt okej sa hon.


Min andra tvinning var superbra.. Läraren sa att det var MVG ;) ingen kritik hade hon alls.. inget fel.. Dock glömde jag fota den ;/ men jag gjorde en ny och fotade.. Den blev inte riktigt lika bra som den jag glömde fota men andra tyckte den var fin iaf.. :D  och jag e nöjd med det jag gjorde idag.





När vi var klara med tvinningen och hade ätit lunch så gick jag, jessica och
sofia tillbaka till salongen och gjorde våra egna  frisyrer på dockan .


p.s jag vet att dockorna inte ser så bra ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0