Tur tur tur tur turrrrrk.. o . o

Jaa dagen har varit ytterst roande *not.. Paketet från H&M Kom idag.. och ja ni ska få upp bilder.. mest troligt imornn. Så alla saker jag besällt: armband, kofta, jeans, ringar, örhängeen och ett skosmycke som jag under dagen gjort om till ett halsband (Y) Jag är finurlig av mig ;) Samtidigt som jag fixade å mixade hittade mamma två par halsband från mitt dop som jag fått av någon random person i min släkt. ;p Ett av dom var ett fyrklöver, hade mamma hittat fram det tidigare kanske jag haft mer tur i mitt liv? men just nu har jag all tur i världen.. Fann ju min underbara Anton som jag nyligen satt i telefonen med. Haha har även ett minne från djuptjärnskolan. Där fick vi varje vecka se ett avsnitt av "skurt" ;) man lärde sig mycket av det ska ni veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0