Tuffa tideeer.... för en drömmareee;) ny header comin up (Y)

oj oj oj, tänkte bara lägga till att så fort jag får tid över kommer det en ny header.. ;D inte så ofta jag byter header, kan beropå att jag inte är den bästa på att göra sådanna och heller inte den mest tekniska, isåfall hade jag hetat Ayotechnologyyyyyyy . Nej nu var jag alltför rol....tråkig :D det där skulle inte vara roligt heller så ni vet ;)))) Men men men men, youtube e det allra enklaste för mig jag har växt upp med det och sett de allra flesta klippen men vill ni föreslå något riktigt roligt klipp eller en bra låt så kommentera BELOOOWwwWW.... ;) yää. Nu äre god tid för mig att lägga mig i sängen, imorgon blire att färga håret, försöka få bort allt rosa ur mitt hår vilket aldrig vill fara bort..:o har typ röda pigment i håret så att göra mitt hår blont är verkligen en riktig utmaning. Dessutom gruvar jag mig lite över det här med att börja gymnasiet, jag är inte den mest sociala eller självsäkra personen som existerar precis. men det ska nog ordna sig..Som sagt så äre ju T-u-f-f-a -- T-i-d-e-r . Tänkte köra på med en gammal goding hära, samt två sköna remixer på iyaz-solo . Njuut :DD



Gyllene tider- tuffa tider Iyaz - Solo (The Sleeze Remix) Club/Techno iyaz-solo (Mixin Marc & Tony Svejda Radio Edit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0