Reklam kan vara roligt! inte bara jobbigt

Tänkte bara tipsa lite om vilken som är min favorit reklam.. Och varje gång den dyker upp på tvn så säger jag till dom jag sitter med att det e min favoritreklam.. åå den e ju såå söt!!!!




Sen finns det ju även många andra reklamer som man själv och sitt sällskap stelnar till och tystnar när dom startar.. som ex denna .
Låten som spelas är Kent's underbara låt  "på drift"



Och hur rolig är inte den här reklamen då ?? ;DD



Slutsatsen av detta är då att reklamer faktiskt kan vara roande att kolla på inte bara"åååhhh nu eree reklam igen faaan"

Hitta eran favoritreklam istället och hoppas på att den visas.. Min visas rätt ofta ;>>

Kanske bara jag som är knasig hahaha.. Men hur många av er älskar inte Ica reklamer? och man väntar på att få se nya ica reklamer som dyker upp då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0