Otroligt klantigt, Amanda.

Jag är verkligen inte bra på att skapa budgetar att hålla. Jag är en sån som plockar. Är ni också det? med "plocka" menar jag alltså att lista av listan som redan gjorts. Du skriver upp allt du behöver/ vill göra, sen inser man att pengarna inte räcker till och måste tänka på vad som är viktigast. Jag kan inte påstå att jag alltid väljer det allra viktigaste men jag har iaf blivit bättre nu när jag slutat röka. För ciggarett pengarna shoppar jag kläder vilket jag inte kunnat göra så mycket förut, ciggaretterna tog upp hela budgeten och prioriterades i första hand. Visst är det skönt nu men nu har man inte något att prioritera i första hand längre.

Allt kommer liksom på en gång och man blir så himla shoppingsugen.. Idag har jag lärt mig en läxa, jag blev så otroligt shoppinggalen så jag gjorde bort mig själv totalt!! ja det ni nu får höra är sant och otroligt klantigt.

Skulle köpa ett sånt här "kedjehalsband" alltså ett halsband med kedjor i olika storlekar.  "halsbandet" jag valde ut var silvrigt från H&M  och var placerat rätt nära ett liknande halsband i guld. Nu kommer det klantiga, när jag gjort beställningen i lördags upptäckte jag nu i måndags min klantighet när jag granskade det jag beställt mer noggrant. Det var inget halsband jag beställt, det var ett skosmycke. Herregud.. hur kunde jag vara så dum?? sånt händer väl och man lär sig efter misstagen.. förstår bara inte hur det kunnat hända för jag om någon granskar det jag beställer ganska noga.  Aja, får väl göra som min pyssliga sida vill.. korta av det till ett armband och fästa berlocker kring det.

Men ändå, hur BLOND får man vara...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0