Lycksele djurpark

Har ju helt glömt bort att berätta om min och älsklingens romaaaaaantiska sätt att fira våran 6 månaders dag på.. Vi fick irra runt länge i skellefteå innan vi hittat till hotell malmia, dock ångrade vi oss när vi checkat in. Scandic eller aurum hade varit mycket bättre för de rummet vi fick var verkligen inte så vackert, men dom hade en underbar dubbel säng. Dagen därpå for vi till lycksele djurpark för att se på alla söta djuuren ;> fanns ju betydligt mkt fler djur än vad jag hade bilder på men man orkar inte alltid stå med kameran :)

Nu är älsklingen  i Gällivare och jobbar, så låt säga såhär, jag känner mig otroligt ensam :((

men man blir så glad när han kommer hem och får känna hans omfamningar och tryggheten så att känna denna ensamhet är värt det... :)

Snart ska jag nog försöka sova.. Kläderna och smyckena jag beställt kommer upp här då jag fått dom på bild..


Sov så gott med er och vakna vått ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0