Love the way you liee...

Nu har jag och mamms beställt underkläder och fått oss lite mat i magen men de var pyttipanna, bluääähh.. Får käka någon pizza sen..

Senaree drar jag å mamms ner på stan för att köpa mig någon liten kalenderbok så jag håller koll på allt som händer och sker när och var på skolan. Kommer bli skönt att slippa skriva ner allt på min mobil sen fixa någon liten linjal också. Men söta älsklingen har lånat ut sin superduper miniräknare åt mig + linjal för tillfället tills jag hunnit skaffa.. ;) En ytterst komplicerad miniräknare.

Btww. Vi har två skåp i skolan, ett i våran frisörbyggnad och ett i själva skolan. Våra skåp är ett rent helvetee om man nu får säga så, precis som ett lås till ett kassaskåp. Men man lär sig tillslut..
Aja time to ruuun...
Slänger in en låt ;) Blir mycket låtar från radion nuförtiden eftersom det är radio Samt spotify listor från radio som vi lyssnar på medan vi arbetar i salongen så där får jag mina låtar att lägga in här.. Kan vara härligt med lite radiomusik då och då så det inte blir party och remixer hela tiden..

Eminem ft. Rihanna- Love the way you lie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0