GLÖDANDE BIT !!! OMG GLÖDANDE BIT!!!

Gick och la mig kring 12 igårkväll men ändå legat och dragit mig hela morgonen tills typ nu... tagit mig nåt att äta och sånt. Jooo.. Glömt bort att berätta vad som hände igår. Jag gick in på mitt rum och stängde dörren efter mig.. När jag klickade på lysknappen så tändes taklampan och ena glödlampan flög i golvet... och en glödande bit sprättade iväg mot mitt ben.. Jag fick helt panik och kände för att klättra upp på väggen men då kom min superhjälte. "the mother" yes mamma kom till räddning och plockade upp lampan.. vilken tur att jag inte damsög innan för då hade de blivit att damsuga en gång till.. ska hursomhelst städa klart resten av rummet strax. ;D eftersom jag fail'ar så mycket hela tiden lägger jag upp ett klipp från FAILblog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0