GALEN NORRLÄNNING I VENTRILO

Riktigt roligt klipp från youtube som jag och jennifer hittade igår hehuu.. tänkte göra min första videoblogg idag men kände att jag inte är riktigt redo för det.. tycker det är mer storbloggare som gör sånt.. men visst ska jag prova på det någongång.  

De här klippet handlar då om en galen norrlänning som sitter i en vent och skriker och svär oavbrutet p.g.a en motståndare som lyckas döda honom eller nåt sånt, jag är inte så "haj" på det här med spel. Själv  har jag en bror som man kan höra då och då gapa som ett jehuu så jag tyckte det här var riktigt underhållande, det tyckte jennifer också.. 

Watch it by yourselves !! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0