Frisööörlinjen

Då har man börjat skolan igen och ja jag tog mig in på Frisörlinjen ;D  Nu första veckan har vi nästan bara fått lära känna varandra och så, Vi bestämde oss för att fara och bowla efter skolan vilket var extremt jobbigt... gå skola till halv 4 å sen bowla från 4-5 . Snacka om hungrig man var efteråt. Då for jag å åt ute med älsklingen och dennis :D

Nu på måndag ska vi vara i salongen hela dagen, alltså har vi karaktär hela måndag och tisdag.. Då blire att känna efter rejält hur frisörlinjen är ;D tror nog det kommer bli  riktigt roligt. Får man hoppas på iaf.


Btw så har jag lyckats få virus på min dator så jag har inte lika stor tillgång till att blogga. Dessutom går jag skola till halv 4 nästan varje dag, så det blir ytterst lite tid åt bloggandet.

Snart blire att beställa underkläder med mamma och vänta tills dom fått in snygga kappor som man kan klicka hem :p

Idag förövrigt blire bara att mysa så mycket som möjligt med älsklingen för imorgon far han å jobbar i gällivare igen ;//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0