Feett aaarg på drågaffär'n

Faaan va arg jag är - _ -
Igår såå hyrde jag å anton en film som heter "frozen kiss" å självklart ere nåt fel på den så ljudet int funkade.. Satans jävla dråågaffär..
Ja jag hatar Drugstore frånochmed nu hahahaha.. Å vi kunde inte gå tillbaka å klaga heller för dom hade hunnit stänga. Och på morgonen hinner jag ju fan inte heller? började ju 8 på morgonen.. Anton for iaf å lämnade tillbaka filmen innan han stack till gällivare, hoppas han klagade ;)

nu har sötmamma kokat kaffe till mig och det blir nog lite chill framför tvn och beställa underkläder m. mamms :) Ska försöka få brorsan att ta tid å hjälpa mig omformatera min virusfyllda dator haha :)


" Var försiktiga barn, ladda aldrig hem från piratebay utan virusskydd" (Y) va inte lika blond som mig för de dom där trojanerna jag fick är ju ett rent helvette.

Baserad på en verklig händelse:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0