" En fyra för tre, Sjuk, missbrukar te .."

Yää.. Nå igår då så kom brevbäraren och ringde på dörren medans jag satt på toan. (´självklart) ;p men tur att jag har min hjälte: Mamma som stötte på honom när hon kom hem från jobbet, då hade han ju min tröja från gina tricot.. :D den var väl då ganska nice ;P

Inte bloggat de senaste dagarna eftersom jag umgåtts så mycket som möjligt med min älskling eftersom detta är hans lediga vecka + att jag har dragit på mig en förkylning och smittat honom också :) så det enda vi gjort är att ätit ute varje dag typ, legat i sängen och sett " En fyra för tre " 

Kom nyligen hem från en "skol-shoppingrunda" med mamma, eller hur vi nu ska beskriva det.. Börjat inköpa lite skolgrejer som kan behövas när man börjar gymnasiet nu ;D
Dock finns det ju några saker vi glömt...men det kan man ta någon annan dag. För just nu vill jag bara tjocka i mig några mackor och en efterlängtad kaffekopp och bara ta de lugnt framför tv:N en stund.. Imorgon blire nog mest troligt att försöka bleka bort de rosa ur mitt hår (Y)

nu snör jag in ett avsnitt av " en fyra för tre "





Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhh den såg ja alltid när ja var yngre å du fortfarande hade blöja =)

2010-08-31 @ 17:35:43
URL: http://bellabloggarlite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0