SO SO SO.. IDOL IDOL ... ehhh.. Erik magnusson?

Fått jobba So som faaan nu för att ta igen förra veckans arbete. Hur jobbig helg kommer inte jag få ha? ska få ta igen hela denna veckas arbete också.. Kommer seriöst ta livet av mig snart XDD hahaa nää men jobbigt är det. :I Hatar att vara sjuk.. Tur att Robin var så snäll och lämnade kvar chips åt mig! (: nu slipper jag vara hungrig inatt. Förövrigt så var jag på uh idag med min NilNea ^^ knatte-varning!!! Gh-nöt <3 ofc (: sen blev det att se idol resten av kvällen och imorgon kommer min och linneas FAVORIT i idol!! Erik Magnusson !!! han som gör allt för att irritera juryn och roa svenska folket varje år (:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0