Makaarooon makarooon...

Glömt att berätta en helt underbaar grej som gjorde min dag!! ;D då jag var påväg med bussen till gällivare fick jag ett samtal av Lindbäcks frisering.. Dom har plats för lilla mig i en vecka :) så nu behöver jag inte gruva mig att hitta en praktikplats längre.
Jippiii!!

Har varit och köpt massa flott fika med älsklingen som vi ska gotta med ikväll..
Var nyss hemma hos Anton och åt makaroner och köttfärssås, så satans gott det var :) ni anar inte... fast morötterna var inge goda :( hatar kokta morötter

Snart kommer syster yster och färgar min groteska utväxt (Y) hoppas inte allt hår faller av :( har ju ganska nött så.. Asså jag bara äääälskar sånna här videos.. man får ju dö av skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0