SÅHÄR LADDAR DU NER MUSIK FRÅN TUUBEN :D

Självklart kommer filmer strax börja dyka upp här på bloggen där ni kan se del för del, dock är det så att det är svårt att sätta sånt på bloggen eftersom de flesta filmklipp från youtube tas bort.. :/ men jag kan försöka, ni får vara effektiva så ni hinner kolla på dom innan de tas bort helt..  har ni tips på filmer så kommentera :D


Nu tänkte jag att eftersom jag publicerar så många musik klipp på youtube kanske ni vill ladda ner dom till mp3 format.. åå då tänkte jag tipsa er om en sida ni kan göra det ifrån, dock tar det sin tid men oftast är det ju värt :)

www.listentoyoutube.com   (p.s länken blir osynlig, ska fixa det också hehe, den heter iaf,  listentoyoutube.com)och jag är kanon nöjd med den :) ibland händer dock fel då ljudkvalitén inte alltid blir den bästa men det är inte så ofta. :)
Hoppas ni blev nöjda iaf av min lilla insats hehuu. 


Tänkte snöra på två låtar som irrar runt på P3 ALL the time,
själv är jag inte ett sånt stort fan av shakira men den här låten gör en ju på riktigt bra humör och man vill bara dansaaaah....
We no speak Americano är väl en sån där dålig låt som är så dålig så den blir bra, den spelas på klubbar runtom i landet och på radion ofc, samt på MTV. På youtube är den självklart poppis också.. Akta er för melodin sätter sig på hjärnbarken ;)

Shakira- Waka waka (this time for africa) Yolanda Be cool - We no speak americano P.s detta är en äldre musikvideo tkr denna är mycket roligare än den nya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0